opasan mali

<script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "ca-pub-8057436899448183"; /* nostalgija i... */ google_ad_slot = "6434801778"; google_ad_width = 728; google_ad_height = 90; //--> </script> <script type="text/javascript" src="http

20.10.2010.

Stiže 'smak svijeta'


Fenomen: Crno nebo kao iz filma Dan nezavisnosti!

huffingtonpost.com

Utakmica američkog nogometa između Kansas Statea i UCF-a, koja je odigrana proteklog vikenda, bila je prekinuta na sat i pol zbog velikog nevremena koje je pogodilo Manhattan.

Nebo se zacrnilo, a pojavili su se i oblaci čudnih oblika koji su u kombinaciji s munjama stvarali rijetko viđene prizore na horizontu.

Dvoboj je prekinut već u prvoj četvrtini, a pogledi su se s terena preselili na nebo. Gore se također odvijala rijetko viđena 'utakmica', u kojoj su glavnu riječ imali crni oblaci i munje, koje su stvarale nesvakidašnje prizore. Neki američki čitatelji usporedili su oblake s onima iz filma Dan nezavisnosti.



Ubrzo je pao i jak pljusak, pa je utakmica nastavljena tek nakon više od sat i pol prekida, a slavio je Kansas sa 17:13.
20.10.2010.

Trikovi za uštedu o kojima niste imali pojma

Uvijek može još jeftinije


Thinkstock

Čak i onda kada je vaše putovanje isplanirano i dogovoreno, postoji nekoliko trikova kako uštedjeti te izbjeći neke neplanirane i iznenadne troškove.

Top pet destinacija za one s plitkim džepom
Na stranici zena.blic.rs navedeni su savjeti kako dobiti popust za sobu te što bolju uslugu:

● Ako putujete preko neke turističke agencije, platit ćete fiksnu cijenu aranžmana, no ako sami nazovete hotel i rezervirate sobu, uštedjet ćete nešto novca. Online rezervacije također bi trebalo izbjegavati jer hoteli plaćaju proviziju i do 30 posto nekim stranicama na kojima se nudi mogućnost rezervacije. Kada se odlučite za neki hotel, nazovite recepciju te ponudite cijenu manju za 20 posto, i svi će biti zadovoljni.

● Manji hoteli koji nisu dio lanca poznatih hotela bolji su i jeftiniji izbor. Kod njih postoji mogućnost pregovaranja, te se možete izboriti za manju cijenu. U većim i poznatijim hotelima to nije moguće.

● Ako želite za iste novce bolju sobu s pogledom, ne tražite to ispred ostalih gostiju. Budite diskretni i ljubazni. Isto vrijedi i ako trebate neke dodatne informacije.

● Hotelijeri nemaju ništa protiv kada im gosti za uspomenu uzmu sapun, mali šampon, losion... Na tim se stvarčicama uglavnom nalazi ime i logo hotela pa mogu biti dobra reklama, no ako uzmete hotelske ručnike – to će vam biti naplaćeno.
20.10.2010.

Zašto ste toliko umorni?


Sjedite na poslu - simptomi koje možete izbjeći

thinkstock
  • thinkstock

Ako posao možete obavljati kombinirajući sjedenje s kretanjem i stajanjem, sjedenje nije rizični faktor. No ako ste primorani dugo sjediti razmislite barem kako ublažiti simptome umora, oticanja nogu i pucanja kapilara.

Iako sjedenje ne zahtjeva toliki napor mišića poput fizički zahtjevnih poslova i ono može uzrokovati zamor mišićnog tkiva. Mišići moraju održavati trup, vrat i ramena u fiksiranom položaju. Ovaj fiksirani položaj uzrokuje stiskanje krvnih žila u mišićima što smanjuje dotok krvi u mišiće - koji za svoj rad upravo sad trebaju kisik i hranjive tvari. Nedovoljna opskrba krvi ubrzava umor i čini mišiće sklonijima ozljeđivanju.

Zaposlenik koji dugo sjedi može osjetiti i opće pogoršanje zdravlja - posebno ako i nakon posla ne vodi fizički aktivan život. Najčešći zdravstveni problemi koji se javljaju kod onih koji dugo sjede su problemi sa cirkulacijom krvi i povrede koje utječu na pokretnost.

Zbog smanjene mobilnosti usporava se rad srca i protok krvi. A održavanje istog uspravnog položaja dok sjede dodatno smanjuje cirkulaciju.

Pet načina da zavolite trčanje
Nedovoljan protok krvi, posebno krvi koja se vraća u srce iz nogu, uzrokuje nakupljanje krvi. Pritisak na donji dio bedra zbog sjedala koji je previsok može ovo dodatno otežati. To može rezultirati natečenim ili utrnulim nogama, a na koncu i proširenim venama.

Osim toga smanjen dotok krvi u mišiće potiče umor. Zbog toga se i zaposlenik koji cijeli dan provede sjedeći na koncu dana osjeća potpuno iscrpljen i umoran.

Olakšajte si ( ako već ne možete naći posao koji ne zahtjeva toliko sjedenja):
1. Redovito se ustanite - barem svakih 30 minuta istežući tijelo, rotirajući članke i šetajući barem da bi popili vodu
2. Nakon posla što više šetajte.
3. Redovito vježbajte.
4. Jedite hranu bogati vlaknima i kalijem.
5. Izbjegavajte visoke pete.
6. Izbjegavajte usku odjeću ili čarape koje stežu članke i dodatno usporavaju cirkulaciju.
7. Ne sjedite prekriženih nogu.
8. Svakodnevno izvodite vježbe rastezanja nogu.
9. Kad je to moguće podižite noge iznad razine srca.
10. Dok spavate odmorite noge držeći ih na jastuku.
11. Prestanite pušiti.
12. Slušajte melodičnu glazbu - opustit će napete mišiće.

Na koji način dugo sjedanje uzrokuje probleme s kretanjem?
Smanjena mobilnost doprinosi češćem ozljeđivanju dijelova tijela uključenih u kretanje: mišića, kostiju i ligamenata. Osim toga stalna napetost određenih dijelova poput vrata i donjih leđa utječe na lakše ozljeđivanje mišića u slučaju da se zahtjeva naglo rastezanje.

Zamor područja leđa i vrata i smanjena cirkulacija opterećuju kralježnicu i mogu uzrokovati preranu degeneraciju diskova.

I na koncu, godine sjedalačkog rada uništavaju kondiciju te smanjuju efikasnost srca i pluća. Kod ovakvih osoba česti su i problemi s probavom.
<< 10/2010 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

MOJI LINKOVI

extra sajtovi za one koji zele nesto novo
www.watchtower.org www.mobile.ba
www.jw.org www.jahorina.org www.pale.net
www.banjalukafair.com







MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
12362

Powered by Blogger.ba